גולן בן דרור

יקב הר אודם
מרכז מבקרים סיורים טעימות ארוחות ואירועים בכרם
הקודם
הבא

יקב הר אודם

מרכז מבקרים, סיורים, טעימות ואירועים

הסיפור של יקב הר אודם

יקב הר אודם הוקם על ידי עידית ומיכאל אלפסי וילדיהם בשנת 2003

לאחר הרבה מחשבה, חשיבה ותכנון. היה לנו חלום להקים מפעל משפחתי, חקלאי, ותיירותי. יחד עם ילדנו שרצו מאוד לעשות ולטעת את חייהם בגולן, וזאת מתוך אהבה ליין.

כל אלה התכנסו יחד – להקמת יקב בוטיק משפחתי המתמחה ביינות ייחודיים, יצירתיים ואיכותיים, אך יותר מכל – טעימים.

היקב נבנה בביתנו, שבמושב אודם, בלב יער אלונים יפה בצפון הגולן. היקב הוא הצפוני והגבוה ביותר בישראל בגבוה 1,100 מטר מעל פני הים ומוקף ביער אלונים ואורנים מרשים.

בחורף היקב עטוף בשלג צח ולבן ובקיץ מזג אוויר ממוזג ונעים.


הפילוסופיה

מיום הקמתו, תכלית יקב הר אודם להיות יקב בוטיק איכותי  שמתמקד במחקר מעמיק של הטרואר באזורינו תוך ניצול כל המשאבים לגידול הכרמים בתנאים הנפלאים שהטבע העניק לטרואר שלנו.

היקב מנתח את ההשפעה של הטרואר המקומי  על הדרך בה זנים שונים גדלים ובכדי לעזור לענבים לממש את הפוטנציאל הטמון בהם הדבר נעשה בתהליך למידה מתמשך, רב-תכליתי ודינמי הדורש השקעה משמעותית, כולל פיתוח של שיטות  טכנולוגיות ייחודיות, תוך הרחבת הניסיון והיצירתיות שלנו.

מרכז מבקרים

מתחם יפיפה הבנוי מאבן ועץ , שוכן צמוד ליער אודם במושב. בביקורכם במקום תיהנו מחוויית יין ייחודית, סיפורים והסברים על הקמת היקב, על המשפחה ועל תהליך יצירת היין.

במרכז המבקרים ניתן להזמין סיור בכרם 1060, כרם יחידני של היינן, לבקר באולם הייצור וחדר החביות ואפילו לראות את ארכיון היין העתיק.  כמובן תוכלו ליהנות מטעימות ממבחר היינות המשובחים שלנו ולשלב זאת עם מבחר גבינות קשות, בקר וצאן. 

גולן בן דרור

נייד: 052-5381313    

מייל:  golanbendror@bezeqint.net

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

בין לקוחותינו

התחל/י שיחה
צריכים עזרה?
הי
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן