גולן בן דרור

מלון הלל 11 ירושלים

משחקי משימות וסדנאות גיבוש בכל מקום בארץ

מלון הלל 11, ממוקם בלב ליבה של העיר ומציע 43 חדרים וסוויטות מרהיבים, עם מגוון רחב של אפשרויות אירוח, מחדר סטודיו מפנק ועד סוויטות נעימות של 2-3 חדרים ומרפסת פרטית. 
 
מלון הלל 11, הוקם בקונספט של מלון סוויטות  מודרני ומפנק המלווה את חוויית הביקור בירושלים.
             
מיקומנו הוא הקלף היותר חזק שלנו!
המלון נמצא על רחוב הלל, חצי דקה הליכה ממדרחוב בן יהודה המרכזי, וכמובן-  הכותל ממילא והעיר העתיקה במרחק של 8 דקות הליכה. שוק מחנה יהודה, שכונת נחלאות והאזור נמצאים פחות מ- 10 דקות הליכה מהמלון! 
מסביבנו נמצאים בתי כנסת מרכזים: בית הכנסת האיטלקי, בית הכנסת הגדול וישורון (10 דקות הליכה). הכנסת ובית משפט העליון ומשרדי הממשלה נמצאים בדקות נסיעה . בנוסף מיקומנו מאפשר ונוח לניידות בתוך העיר וליציאה ממנה בקלות, ברכב, ברכבת הקלה ובתחבורה הציבורית.. 
אופי הלל 11 הוא מודרני ואנרגטי. מיקומו המרכזי איפשר לוותר על שטחים ציבורים כגון חדר אוכל, לובי, בריכה וכו' מכיוון שהכל נמצא מסביב במרחק הליכה. אירוח חדש מסוג זה מאפשרת לאורח לאכול מתי והיכן שבא לו לפי תקציב שהוא מגדיר, להזמין ארוחות לחדר מבחוץ ועוד.
למלון שירות מלונאי מלא הכולל דלפק 24 שעות, חדרנים, סידור החדר במהלך היום (החלפת מגבות מתיחת סדינים וכו), שירות קונסיירג', פאן, גיהוץ, כספת וכו
במלון אין חדר אוכל, אך האורחים שלנו מוזמנים לחוות את ירושלים גם דרך עשרות המסעדות המקסימות שמקיפות אותו במרחק של מטרים בודדים.
חשוב לציין שמכוון שהמלון הוא Room Only שאר השירותים ניתנים חינם ללא עלות.  כמובן שניתן להזמין גם ארוחת בוקר לפי בקשה כאשר ארוחת הבוקר היא בבית קפה ליד המלון ובשבתות בחגים במלון שכן.

גולן בן דרור

נייד: 052-5381313    

מייל:  golanbendror@bezeqint.net

בין לקוחותינו

התחל/י שיחה
צריכים עזרה?
הי
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן